Grenzeloos onderhoud dichterbij met Rimses6

icon.highlightedarticle.dark Tech & Onderhoud
Laatste wijziging: 9 mei 2023
Article image of: Grenzeloos onderhoud dichterbij met Rimses6

Dat RealDolmen met Rimses6 haar vleugels uitslaat, blijkt uit de recente functionele uitbreidingen op vlak van veiligheid en mobile. Voor een nog betere service voor professioneel onderhoud, zal het vanuit haar lokale kantoren in Wallonië en Nederland nu ook zeer actief de markt bedienen met Rimses. Daarnaast wordt er gesproken met de collega’s op de Franse markt waar Rimses reeds ingezet wordt. Het is immers de visie van RealDolmen om in de lokale markten en domeinen de referentie te zijn inzake geïntegreerde oplossingen die de gehele ICT-levenscyclus ondersteunen.

“RealDolmen heeft Rimses6 als strategische oplossing voor de toekomst gepositioneerd en dat juichen we toe. We hebben al een aantal grote Rimses klanten zoals HTM, Omrin, Desso en Bolletje en mikken met Rimses op specifieke sectoren, zoals bijv. Food & Beverage. Hiervoor werken we nauw samen met asset management consultancy bedrijven die de specifieke onderhoudsnoden perfect kennen.”, stelt Johnny Tapper, Sales Director in Nederland.

De Waalse Business Development Manager Jean-Marc Herr bevestigt:“Ook in Wallonië zien we een toenemende vraag naar professionele “hulpmiddelen” om het onderhoud goed in te richten. Bedrijven willen compliant zijn met regelgeving, maar ook de kosten in de hand houden. Ze zoeken naar middelen om de beschikbaarheid van hun assets te optimaliseren en laat dit nu net één van de krachten van Rimses zijn. Zeker in combinatie met de vele analysemogelijkheden”.

Martin Smit, Business Development Manager Rimses voegt toe: “Het blijft ontzettend lastig voor technische en onderhoudsdiensten om hun toegevoegde waarde aan de bedrijfsresultaten te laten spreken. De link tussen de beschikbaarheid van de assets, de waarde die dit vertegenwoordigt en de rol van onderhoud is niet altijd duidelijk. Met Rimses maakt het buikgevoel plaats voor “meten is weten”. Alleen op die manier kan de toegevoegde waarde van goed onderhoud inzichtelijk worden gemaakt.”

Dat onderhoud dichterbij komt is letterlijk te nemen. Met “Rimses Mobile” krijgt de onderhoudsmedewerker overal directe ondersteuning in zijn werk, waardoor hij dit direct, volledig en papierloos kan uitvoeren. Uniek daarbij is dat veiligheid een integraal deel vormt van de mobiele oplossing. De werkvergunningen en LOTO (LockOut-TagOut) procedures zijn volledig geïntegreerd. Iets wat op veel belangstelling kan rekenen bij Rimses klanten.

Geschreven door

Realdolmen

Rimses is het Computerized Maintenance Management System van Realdolmen en is een flexibel, overzichtelijk en vooral zeer gebruiksvriendelijk systeem, ontwikkeld op basis van best practices gevalideerd door zijn vele klanten.... Lees meer