Wederom contractverlenging met luchtvaartmaatschappij Star Air A/S, onderdeel van A.P. Moller-Maersk Group, voor inspectie van 11 Boeing 767 toestellen. Behalve de inspectie aan composiet inspecteren we ook de elektrische bedrading in de cockpit. Composiet materiaal voor moderne vliegtuigen dient extreem stevig en licht te zijn. Deze materialen zijn van belang voor de prestatie en luchtvaardigheid. Een veel gebruikte structuur hierin is de honinggraat. Zolang de honinggraat intact is kunnen ze veel gewicht dragen. Het is belangrijk dat de structuur verbonden is met de buitenkant. In vliegtuigen wordt de honinggraat o.a. toegepast in de toegangsdeuren, motoren en vleugels. Door een haarscheurtje in de buitenkant van het composiet materiaal kan er vocht in de honinggraatstructuur doordringen. Aangezien vliegtuigen op hoogte vliegen, zal dit vocht worden omgezet in ijs. Hierdoor kan het composiet materiaal uitzetten met behulp van onze infrarood camera is dit op te sporen. Tevens inspecteren wij ook de elektrische bedrading en componenten in de cockpit. Eventuele elektrische overbelasting en slechte verbindingen zullen in een vroegtijdig stadium door ons opgespoord worden.