Met Brady's nieuwe Safetrak kunt u tijdrovende, op papier gebaseerde uitrustingsinspecties voortaan veel sneller uitvoeren. Het plannen, inspecteren en rapporteren kan in de Safetrak-app gestroomlijnd, gepersonaliseerd en sterk geautomatiseerd worden, waardoor u heel wat tijd bespaart. Digitale ondersteuning voor uitrustingsinspecties Dankzij Safetrak kunt u uw inspecties digitaal opvolgen en moet u niet langer tijd spenderen aan het maken van kopieën, het ontcijferen van moeilijk leesbaar handschrift of het zoeken naar verloren inspectiedocumenten. De online-applicatie omvat tegelijkertijd ook een geavanceerd systeem voor het plannen van inspecties; dit geeft een volledig overzicht van alle geplande inspecties en biedt gebruikers de mogelijkheid om terugkerende inspecties makkelijk te plannen. Inboeken, uitboeken Safetrak kan gebruikt worden voor de opvolging van verschillende soorten uitrustingen zoals persoonlijke beschermingsmiddelen, boren, hamers, schroevendraaiers, stellingen, ladders, labelprinters of Lockout-tassen. Met Safetrak kunt u alle gereedschappen makkelijk in- en uitboeken, op voorwaarde dat ze voorzien zijn van een label met serienummer, barcode of RFID-label. Geautomatiseerde rapportering In Safetrak kunt u vooraf gedefinieerde inspectiesjablonen creëren om diverse inspectierapporten te standaardiseren en te digitaliseren. Door op regelmatige tijdstippen of op aanvraag gegevens uit de inspectiesjablonen te halen, genereert de online-applicatie automatisch high-level rapporten. In slechts enkele muisklikken biedt Safetrak u inspectierapporten met de recentste en meest volledige gegevens.

Geschreven door