Een team van toegewijde kwaliteitscontrole medewerkers en een uitgebreid kwaliteitssysteem zijn Hoyers sterkste wapen in de strijd tegen fabricagefouten. Hier is het doel te waarborgen dat dezelfde fouten of gebreken niet worden herhaald. Hoyer gaat tot het uiterste om de fabricage fouten te voorkomen. Speciaal opgeleide kwaliteitscontrole werknemers in de productiecentra, samen met een kwaliteit systeem genaamd 8D, zijn twee van de belangrijkste elementen in Hoyers kwaliteitswaarborging. 8D is een bekend systeem op het gebied van kwaliteitszorg en is in-house verder ontwikkeld door Hoyer. Het voordeel van 8D is dat we werken in een gestructureerde en systematische manier om problemen op te lossen. Het geeft een betere kwaliteitscontrole bij de werkwijzen en de oplossingen die geïdentificeerd. De methode laat ons toe om problemen op te lossen bij de wortel en daarmee creëren duurzame oplossingen. Onze benadering van de kwaliteitszorg werk is de klanten garanderen dat als, in tegenstelling tot de verwachtingen, een probleem zou ontstaan met een Hoyer product, dan zullen we actief betrokken worden en het probleem op te lossen, aldus Mads Texel Jakobsen, Hoyers Quality Manager. De Q-zichthouders zijn lokale Hoyer medewerkers die getraind zijn in overeenstemming met de Europese kwaliteitsnormen en hebben hun eigen kantoren bij geselecteerde fabrieken die verschillende Hoyer producten te vervaardigen. Onze Q-toezichthouders zijn essentieel voor onze kwaliteitszorg werk, omdat ze de kans om de kwaliteit van het productieproces te beïnvloeden ons. De Q-toezichthouders zijn actief betrokken bij de productie en het uitvoeren van de dagelijkse controle van de productieprocessen. Daarom is het vaak mogelijk om fouten te vinden voordat ze verder komen, Mads Texel Jakobsen verklaart. Feiten over het 8D kwaliteitssysteem erkende probleemoplossend instrument dat wordt gebruikt in de auto-industrie en andere sectoren. Het doel van het systeem is het identificeren en elimineren de onderliggende oorzaken van een bepaalde niet-overeenstemming. Het systeem bestaat uit acht stappen: 1.Formeer een team om het probleem op te lossen 2.Identificeer het probleem 3.Isoleer het probleem en de schade 4.Identificeer de oorzaak van het probleem en beperken 5.Initieer voorbereidende initiatieven om het probleem te verhelpen 6 .Identificeer preventieve en correctieve maatregelen om het probleem te voorkomen en dat dit opnieuw kan gebeuren 7.Verificatie om ervoor te zorgen de corrigerende maatregelen correct zijn uitgevoerd, zijn voldoende om het probleem op te lossen en worden gehandhaafd 8.Conclusie en rapport

Geschreven door