Van Puijenbroek Textiel, eigenaar van de merken HaVeP, Bucofa en Alberto Design, opent op 8 oktober het Texperience Center. Het center, waarin beleving centraal staat, is gericht op textiel in het algemeen en op bedrijfskleding en veiligheidskleding in het bijzonder. Naast de innovatieve productpresentaties en -oplossingen van Van Puijenbroek Textiel, biedt het Texperience Center diverse multifunctionele werk- en ontmoetingsruimten om met elkaar kennis te delen en zaken te doen. “Het Texperience Center is een uitstekende locatie voor inspirerende bijeenkomsten, vergaderingen en presentaties”, zegt Rob Kwaspen, een van de directeuren bij Van Puijenbroek Textiel. “Het is een ideale ontmoetingsplaats voor bedrijven, overheidsinstanties en opleidingsinstituten waar ideeën en innovaties tot leven komen.”
Première Dagen 8 t/m 10 oktober
Na een periode van finetunen en proefdraaien, opent het Texperience Center op 8 t/m 10 oktober officieel haar deuren voor relaties van HaVeP en Bucofa en andere belangstellenden. Gedurende drie dagen worden seminars gegeven en kan “backstage” in de organisatie gekeken worden. Deelname aan de Business-tot-Business Première Dagen kan uitsluitend op aanmelding via www.havep.com/premieredagen. Aanmelden kan tot 1 oktober a.s.
Ontmoetingsplaats voor innovatieve textieloplossingen
Met de unieke en inspirerende faciliteiten in het Texperience Center leidt elk bezoek tot een goed passende oplossing. Of het nu gaat om een vrijblijvende oriëntatie, een volledig Corporate Identity project of voor detailaanpassingen in een bestaand kledingmodel. Bovendien zijn onze experts over normeringen of doekkwaliteiten altijd in de buurt en kunnen zij snel bij het bezoek betrokken worden.
Stijlvol werken, presenteren en vergaderen
Het Texperience Center beschikt over werkplekken, één gesloten vergaderruimte voor tien personen en een compact auditorium voor dertig personen met beamer en geluidsinstallatie. In zijn totaliteit biedt het Texperience Center plek aan honderd personen. In overleg kan gebruik gemaakt worden van diverse audiovisuele middelen, zoals een 55” Multi-Touch Screen en een video-conference oplossing. Natuurlijk is het gehele centrum voorzien van Wi-Fi.