Inventflow groeit sterk. Als onafhankelijke partij op het gebied van pompservice en onderhoud heeft Inventflow inmiddels een reeks aan bekende pompfabrikanten achter zich staan. Interesse voor de succesformule van Inventflow vanuit diverse pompfabrikanten is sterk groeiende. De Inventflow service medewerkers zijn allen getraind en gecertificeerd om de vaak specialistische service - en onderhoudswerkzaamheden aan pompen uit te voeren. Het zijn vaak de details die het verschil maken. Inventflow onderscheidt zich op vele vlakken ten opzichte van traditionele service - en onderhoudsbedrijven. Vanuit de klantbehoefte ontstaan is Inventflow ruim 4 jaar geleden gestart met het opzetten van een Online Service Center, versie 1.0. Inmiddels kent het Online Service Center ruim 175 gebruikers en is het toe aan een nieuw modern jasje. Versie 1.0 wordt door veel Inventflow klanten ingezet als effectief hulpmiddel bij correctief, preventief en predictief onderhoud. In nauwe samenwerking met klanten en aansluitend bij behoeften vanuit de markt heeft Inventflow hard gewerkt aan een update en verder geoptimaliseerde versie, Inventflow Service Center 3.0. Inventflow Service Center 3.0 geeft de gebruiker 24/7 - 365 dagen per jaar (in)zicht op Installed Base aan pompen. Pompen vervullen een belangrijke schakel binnen een optimale en bedrijfszekere productie. De Service Center 3.0 gebruiker wordt in een oogopslag middels een navigatie dashboard geinformeerd betreffende de status van de Installed Base. Middels een keuzemenu kan de gebruiker vervolgens inzoomen op productielijn- en itemniveau. Verder kent het systeem o.a. een logboek functie, waarbij historie wordt vastgelegd en opgebouwd. Deze functie ondersteunt vele klanten inmiddels op het gebied van QA-gerelateerde vraagstukken, het verhelpen en oplossen van (terugkerende) storingen, optimalisatievraagstukken en uiteraard bij geplande service- en onderhoudswerkzaamheden. Vraag onze medewerkers naar de uitgebreide functionaliteit en toepasbaarheid van Inventflow Service Center 3.0. Inventflow Service Center 3.0 is de schakel voor een optimale communicatie en biedt vele voordelen welke een moderne bedrijfsvoering en productie ondersteunen. Service Center 3.0 is eenvoudig te integreren binnen traditionele onderhoudsprogrammas. Voordelen - Asset - Installed Base Management in Optima-Forma - Eenvoudig en snel correctief onderhoud - Planmatig Preventief Onderhoud - Planmatig Predictief Onderhoud - Eenvoudig en kostenbewuste reserve-(onder)delen regime - Optimalisatie van TCO (Total Cost of Ownership) - Gegarandeerde 24/7 Service