Hosokawa Micron, leverancier van procesapparatuur en systemen voor de poeder- en bulkindustrie, heeft haar servicewagenpark onlangs uitgebreid met negen nieuwe Renaults. Zo blijft het bedrijf in staat haar groeiende klantenkring een uitstekende after sales service te bieden.
Het serviceteam van Hosokawa Micron biedt technische ondersteuning, variërend van reparaties, onderhoud en spare parts service tot preventief onderhoud, aanpassingen, ombouw en renovatie van poederverwerkingsapparatuur. Voor noodgevallen is het serviceteam 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar.
Om snel en adequaat te kunnen reageren op meldingen van klanten, is een betrouwbaar wagenpark van cruciaal belang. Daarom was één van de belangrijkste criteria van Hosokawa Micron bij de keuze voor nieuwe voertuigen de after sales van de dealer. Het selectieproces leidde uiteindelijk tot de plaatselijke Renault-dealer.
Na een geslaagde proefrit naar Frankfurt voor een echte opdracht, waarbij ook materialen moesten worden vervoerd, koos Hosokawa voor acht Renault Trafic L1H1 Luxe bussen en één Renault Mégane Estate personenwagen. Met deze aanvulling op het wagenpark kan Hosokawa zijn after sales activiteiten nog beter uitvoeren en uitbreiden.